top of page
  • Facebook
  • White Instagram Icon
  • TikTok

Klachten

Klachten?

Het is natuurlijk vervelend als je niet tevreden bent over de dienstverlening zoals je die ervaren hebt. Toch vragen we je vriendelijk om je klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail of reguliere post Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

 

Adresgegevens:
Preppingstore
Boekhors 17C
9608PW Westerbroek

E-mail: info@preppingstore.nl

KvK dossiernummer: 95802932
BTW-ID : NL003069002B96

Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging.

Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mochten we meer tijd nodig hebben, dan zullen we je daarvan op de hoogte stellen.
Mocht je dit niet op prijs stellen, dan bestaat de mogelijkheid om het geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Het is voor consumenten in de EU ook mogelijk om een klacht te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm. Wanneer de klacht elders nog niet in behandeling is, kun je de klacht eventueel deponeren via het platform van de EU.

bottom of page